ZONA

Zona

edzés

Ahol vidáman

fejlesztheted az alakod

Edzésmódszer, amely

intervall és funkcionális erősítő elemek meghatározott kombinációján alapul.

Az edzések blokkokra (általában 10 perces) épülnek. Maga a ZONA elnevezés a testzónáidra (testrészek, izomcsoportok) utal. Egy-egy blokkban két fő izomcsoportot dolgoztatsz felváltva, ami a helyes kivitelezés és a hatékonyság szempontjából is pozitív. Mire az egyik izmod kifáradna a terhelésben, átváltasz a másikra, így az első kicsit pihenhet. Majd újra váltasz.

Ez a váltás segít, hogy az egész edzés során mindkét izmod maximális intenzitással dolgozhasson.

Ezáltal azt is kivédheted, hogy az izmaid fáradása miatt ízületből, helytelenül végezd a gyakorlatokat. Az izmaid megfelelő ingert kapva tudnak fejlődni. Ehhez rövid, robbanékony és intenzív blokkokra van szükség.

Ez egy nagy létszámú, maximum 25 fős intervall jellegű edzés, a funkcionális gyakorlatok és eszközök vegyes alkalmazásával.

Saját testsúlyos elemek
35%
Vegyes eszközhasználat, miniband, kézisúlyzók
20%
Komplex összetett pliometrikus gyakorlatok
20%
Core fókusz
25%

Foglalj Időpontot!

Depofit_edzo_Felde-Rebeka-3

Felde Rebeka

AEROBIC, TRX EDZŐ, FUNKCIONÁLIS TRÉNER TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÓ

IDŐPONT VÁLTOZÁS:
KEDD, CSÜTÖRTÖK 17:10 - 18:10 -IG

február 2024
vas
hét
ked
sze
csü
pén
szo
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1
2