ZONA

Zona

edzés

Ahol vidáman

fejlesztheted az alakod

Edzésmódszer, amely

intervall és funkcionális erősítő elemek meghatározott kombinációján alapul.

Az edzések blokkokra (általában 10 perces) épülnek. Maga a ZONA elnevezés a testzónáidra (testrészek, izomcsoportok) utal. Egy-egy blokkban két fő izomcsoportot dolgoztatsz felváltva, ami a helyes kivitelezés és a hatékonyság szempontjából is pozitív. Mire az egyik izmod kifáradna a terhelésben, átváltasz a másikra, így az első kicsit pihenhet. Majd újra váltasz.

Ez a váltás segít, hogy az egész edzés során mindkét izmod maximális intenzitással dolgozhasson.

Ezáltal azt is kivédheted, hogy az izmaid fáradása miatt ízületből, helytelenül végezd a gyakorlatokat. Az izmaid megfelelő ingert kapva tudnak fejlődni. Ehhez rövid, robbanékony és intenzív blokkokra van szükség.

Ez egy nagy létszámú, maximum 25 fős intervall jellegű edzés, a funkcionális gyakorlatok és eszközök vegyes alkalmazásával.

Saját testsúlyos elemek
35%
Vegyes eszközhasználat, miniband, kézisúlyzók
20%
Komplex összetett pliometrikus gyakorlatok
20%
Core fókusz
25%

Foglalj Időpontot!

Depofit_edzo_Felde-Rebeka-3

Felde Rebeka

AEROBIC, TRX EDZŐ, FUNKCIONÁLIS TRÉNER TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÓ

Kövess a facebookon a hétvégi ZONA időpontokért!

July 2022
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456