Crosstraining

Crosstraining

edzés

Depo Crosstraining

Magas intenzitású csoportos interval edzés, melyben hangsúlyos helyet kap a funkcionális mozdulatokra alapozott erő és állóképesség fejlesztés. Egy edzés három egyenlő egységre bontható és a munka minden izomcsoportra kitejed: 1. bemelegítés/mobilitás fejlesztés 2: erőnlét es technika csiszolás 3: WOD (Workout of the day). Minden egyes alkalommal más gyakorlat mix kerül a palettára. Olimpiai súlyemelés, kettlebell valamint szabad testsúlyos gyakorlatok, evezés, futás stb kombinálásával, amit közösen végzünk, minimális versenyhelyzet kialakításával a hatékony ösztönzés elősegítése érdekében.

Crosstraining edzés magas intenzitáson végrehajtott, állandó változatosságú funkcionális edzés. Súlyemelés, erőemelés, gimnasztika, állóképesség.

Ez egy közepes létszámú, maximum 14 fős intenzív edzés, mely a funkcionális edzés alapjaira épül, és annak vegyes eszköztárát alkalmazza.

Súlyemelés, guggolás, fekvenyomás, felhúzás
25%
Kettlebell, egyéb funkcionális eszközhasználat
25%
Állóképesség fejlesztés, futás, evezés, airbike, sífutás
20%
Gimnasztika: fekvőtámasz, kézállás, kitörés, húzódzkodás, muscle up, gyűrű
30%

Foglalj Időpontot!

ARCKICSI

Zicska Szilárd

CROSSTRAINER, FUNKCIONÁLIS EDZŐ
July 2022
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456